Novartis išče strateškega kupca z vizijo za Hotel Lek

  • Novartis je sprejel poslovno odločitev, da bo postopoma odprodal nepremičnine, ki niso potrebne za dolgoročno opravljanje njegove osnovne dejavnosti. Skladno z novo strategijo upravljanja z nepremičninami se je odločil prodati nepremičnino in družbo Hotel Lek.
  • V postopku prodaje si bo Novartis prizadeval najti kupca z dolgoročnim strateškim poslovnim načrtom in vizijo za nadaljnji razvoj Hotela Lek in njegovih zaposlenih.
  • Do zaključka prodajnega procesa bo Hotel Lek obratoval nemoteno. 
9. 5. 2016

Družba Novartis je leta 2015 sprejela poslovno odločitev, da bo postopoma odprodala nepremičnine, ki niso povezane z opravljanjem njene osnovne dejavnosti. Skladno z novo strategijo upravljanja z nepremičninami se je odločila prodati družbo Hotel Lek d.o.o. (v nadaljevanju Hotel Lek). Predmet prodaje je Hotel Lek, kar vključuje  nepremičnino in družbo, ki sta prosti vseh bremen. Blagovna znamka ne bo na prodaj. V postopku prodaje si bo Novartis prizadeval najti uveljavljenega kupca z dolgoročnim strateškim poslovnim načrtom in vizijo za nadaljnji razvoj Hotela Lek.

»Novartis uvaja novo strategijo upravljanja z nepremičninami, ki v ospredje postavlja našo osnovno dejavnost – to je razvoj in proizvodnjo zdravil. Hotelirstvo in turizem nista naši osnovni dejavnosti, zato je Novartis septembra 2015 sprejel odločitev, da proda Hotel Lek ,« je razložil Tomaž Dvoršak, direktor Upravljanja nepremičnin in storitve v Leku, članu skupine Sandoz.

Novartis želi najti ustreznega kupca in izvesti prodajo odgovorno do zaposlenih, ki trenutno delajo v Hotelu Lek. »Do zaključka prodajnega procesa bo Hotel Lek nemoteno obratoval pod dosedanjimi pogoji. Vodstvo in osebje hotela bomo tako še naprej skrbeli za naše goste ter si prizadevali, da ne bodo občutili sprememb in da se bodo pri nas počutili dobro,« je poudarila Lidija Dokl, direktorica Hotela Lek.    

»Hotel Lek je že 44 let pomemben del Kranjske Gore in širše okolice. O načrtovani prodaji so nas iz Leka, člana skupine Sandoz, obvestili že oktobra lani, takoj za tem, ko so sprejeli odločitev o prodaji. To je dokaz zaupanja, ki temelji na dolgoletnem tvornem sodelovanju Leka in kranjskogorske lokalne skupnosti. Želimo, da Novartis uspe najti strateškega kupca, ki bo hotel razvijal tudi v prihodnje ter poskrbel, da bo ostal pomemben del lokalne skupnosti in bo še naprej bogatil našo turistično ponudbo,« je povedal Janez Hrovat, župan Občine Kranjska Gora.

Cenitev Hotela Lek sta opravili družba CBRE, ki je vodilno svetovno podjetje na področju nepremičninskih storitev in investicij, s sedežem v Veliki Britaniji, in švicarsko podjetje Wüest & Partner, neodvisno svetovalno podjetje na področju gradbeništva, nepremičninskega trga, urbanističnega in krajinskega načrtovanja. Za postopek prodaje Hotela Lek je bila izbrana družba CBRE, in sicer njena hrvaška podružnica.

* * *

Lek, član skupine Sandoz, je eden ključnih stebrov druge največje generične farmacevtske družbe na svetu. Je njen vodilni globalni razvojni center za tehnološko zahtevne izdelke in tehnologije, eden ključnih globalnih proizvodnih centrov za učinkovine in zdravila, kompetenčni center za razvoj vertikalno integriranih izdelkov, kompetenčni center Sandoza pri razvoju in proizvodnji biofarmacevtskih učinkovin in izdelkov, center oskrbe za trge Srednje in Vzhodne Evrope, Jugovzhodne Evrope in SND ter trži in prodaja Sandozove izdelke v Sloveniji. Podrobnejše informacije so na voljo na www.lek.si.

Sandoz, divizija skupine Novartis, je vodilna družba na svetu na področju generičnih zdravil, ki si prizadeva za trajnostni dostop do visokokakovostnega zdravstvenega varstva. Sandoz zaposluje več kot 26.000 sodelavcev in ponuja široko paleto cenovno dostopnih zdravil bolnikom in kupcem po vsem svetu.

Sandozov globalni portfelj obsega okrog 1.100 molekul, ki so v letu 2014 predstavljale prodajo v obsegu 9,6 milijarde ameriških dolarjev. Sandoz ima vodilni položaj v svetu tako na področju podobnih bioloških zdravil ter generičnih antiinfektivov, oftalmoloških in transplantacijskih zdravil kot tudi na ključnih terapevtskih področjih, od generičnih zdravil za injiciranje, dermatoloških zdravil in zdravil za bolezni dihal do zdravil za srčno-žilne bolezni, bolezni presnove, zdravil za bolezni in motnje osrednjega živčevja, protibolečinskih zdravil in zdravil za bolezni prebavil.

Sandoz razvija, proizvaja in trži končne farmacevtske izdelke ter vmesne izdelke, vključno s farmacevtskimi in biotehnološkimi zdravilnimi učinkovinami. Skoraj polovico Sandozovega portfelja predstavljajo diferencirani izdelki – zdravila, ki jih je težje znanstveno razviti in izdelati kot običajna generična zdravila.

Od združitve svojih generičnih družb pod blagovno znamko Sandoz v letu 2003 je Sandoz zaznamovala močna organska rast, dosledno doseganje rasti pa je Sandoz dosegal tudi v določenih regijah in na različnih področjih diferenciranih izdelkov preko vrste ciljnih prevzemov, ki vključujejo družbe Hexal (Nemčija), EBEWE Pharma (Avstrija) in Fougera Pharmaceuticals (ZDA).

Sandoz je na Twitterju. Sledite mu na @Sandoz_global at http://twitter.com/Sandoz_Global.

Novartis ponuja rešitve za varovanje zdravja, ki izpolnjujejo vedno večje potrebe bolnikov in družbe. Novartis s sedežem v Baslu v Švici ponuja zelo raznoliko paleto zdravil, s katerimi zadovoljuje te potrebe: inovativna zdravila, izdelke za zdravje oči in cenovno dostopna generična zdravila. Novartis je edina globalna družba, ki je na vodilnem mestu na teh področjih. V letu 2015 so družbe v skupini Novartis dosegle prihodek od prodaje v višini 49,4 milijarde ameriških dolarjev, približno 8,9 milijarde ameriških dolarjev (8,7 milijarde ameriških dolarjev brez stroškov slabitve in amortizacije) je bilo vloženih v raziskave in razvoj. Skupina Novartis v svojih družbah zaposluje približno 118.000 ljudi. Novartisovi izdelki so na voljo v več kot 180 državah po vsem svetu. Za dodatne informacije obiščite spletno stran www.novartis.com.

* * *

V sporočilu za javnost so izjave in napovedi o poslovanju v prihodnje. Napovedi obsegajo ocene, oblikovane na podlagi vseh informacij, ki jih imamo trenutno na voljo. Če bi se izkazalo, da so predvidevanja teh napovedi nezanesljiva, bi bili lahko dejanski izidi poslovanja drugačni od pričakovanih.

- konec -

Za dodatne informacije se obrnite na:

Katarino Klemenc
Korporativno komuniciranje
Lek farmacevtska družba d. d.
telefon: 01 580 22 43
telefaks: 01 580 24 32
katarina.klemenc@sandoz.com


Za vse informacije glede nakupa Hotela Lek se obrnite na:

CBRE Croatia, Ana Brkić, IN- RE d.o.o., Zagreb, Hrvaška
telefon: +385 1 618 73 50
mobitel: +385 911 653 419
ana@cbre.hr

in

S-Invest d.o.o., Jacqueline Stuart
telefon: 0590 75 780
mobitel: 041 251 646
jax@hotelinvest.international