Persen v Ruski federaciji najhitreje rastoča blagovna znamka v svoji kategoriji zdravil – Immunal prepoznan kot osrednji izdelek v svojem segmentu

Nagrada Superbrand za Immunal in Persen v Ruski federaciji

5. 2. 2007

Ljubljana, 5. februarja – Blagovni znamki Immunal in Persen sta prejšnji teden na slavnostni podelitvi v Moskvi prejeli nagrado Superbrand. Nagrada se v več kot 55 državah sveta podeljuje najmočnejšim blagovnim znamkam, in sicer na podlagi obsega prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke. Nagrajeni blagovni znamki sodita med pet vodilnih izdelkov, ki jih Sandoz v Ruski federaciji trži pod blagovno znamko Lek.

V vsaki državi strokovni svet, ki ga sestavljajo predstavniki stroke tržnega komuniciranja in osrednjih gospodarskih družb ter medijev v državi na podlagi tržnih raziskav dodeljuje naslov Superbrand najmočnejšim blagovnim znamkam. Naslov se podeljuje vsako leto, ob tem pa družba izda tudi publikacijo, ki je namenjena blagovnim znamkam in njihovi zgodbi o uspehu. Rusija se je projektu pridružila leta 2005.

Strokovni svet pod vodstvom predsednika Ruske zveze gospodarstvenikov in podjetnikov in predsednika Državne univerze za ekonomijo Aleksandra Šohina je letos nagradil 45 blagovnih znamk, med njimi so samo tri farmacevtske družbe, poleg Leka še poljska Polfa in Jansen-Cillag. Analize trga, na podlagi katerih so bile izbrane nagrajene blagovne znamke, sta opravili ugledni raziskovalni agenciji ACNielsen in COMCON.

Sandoz, ki na ruskem trgu nastopa z blagovno znamko Lek, je eden vodilnih ponudnikov generičnih in OTC zdravil v Ruski federaciji in je v letu 2006 še naprej krepil položaj svojih blagovnih znamk na trgu. Pravilno zastavljena marketinška strategija, uspešno delo z distributerji, farmacevti in zdravniki, ki so visoko ocenili kakovost našega servisa, so dali dobre rezultate.

Prepoznavnost blagovne znamke Immunal v ciljni skupini je 33-odstotna. Medijska strategija je omogočila, da je Immunal postal osrednji izdelek na svojem področju tako med potrošniki kot med strokovnjaki iz zdravstva.

Dinamika prodaje Immunala po podatkih raziskovalne agencije RMBC (primerjava 12-ih mesecev in enakih predhodnih obdobij) je: 8,7 mio. USD (prva tri četrtletja 2004 in zadnje četrtletje 2003), 10,6 mio. USD (prva tri četrtletja 2005 in zadnje četrtletje 2004), kar pomeni, da je prodaja v tem obdobju zrasla za 22 % in 12,7 mio. USD (prva tri četrtletja 2006 in zadnje četrtletje 2005), kar pomeni, da smo v tem obdobju zabeležili 19-odstotno rast.

Pri promoviranju blagovne znamke Persen je bilo osnovno sporočilo, da je treba ostati miren v vsaki stresni situaciji, s katerimi je sodobno življenje tako bogato. Še zlasti uspešen se je pokazal TV oglas Krotilec levov, ki je nazorno pokazal vrednosti zdravila. Kljub poostreni konkurenčni borbi se je tržni delež Persena v 2006 povečal. Zdravilo je ohranilo vodilni položaj v svojem segmentu ter postalo najhitreje rastoča blagovna znamka v svoji kategoriji zdravil.

Dinamika prodaje Persena po podatkih raziskovalne agencije RMBC (primerjava zadnjih 12-ih mesecev in enakih predhodnih obdobij) je: 3,8 mio. USD (prva tri četrtletja 2004 in zadnje četrtletje 2003), 6,3 mio. USD (prva tri četrtletja 2005 in zadnje četrtletje 2004), kar pomeni, da je prodaja v tem obdobju zrasla za 67 % in 9,1 mio. USD (prva tri četrtletja 2006 in zadnje četrtletje 2005), kar pomeni, da smo v tem obdobju zabeležili 44-odstotno rast prodaje.

Uspeh obeh zdravil na ruskem trgu je dokaz, da izpolnjujemo svoje osnovno poslanstvo – oskrbovati ljudi s kakovostnimi, varnimi in učinkovitimi zdravili, ki pomagajo ohraniti in izboljšati zdravje.

“Nekateri pravijo, da je to kakovost izdelka, drugi, da je pravilno izbrana marketinška strategija. To je seveda pomembno, toda po mojem mnenju so najpomembnejši ljudje. Tisti, ki rojevajo ideje in jih uresničujejo. Ponosni smo, da se je pri nas zbrala krasna ekipa strokovnjakov, pravih mojstrov. Podelitev naslova Superbrand je še en dokaz, da smo na pravi poti. Izkoristil bi to priložnost, da se jim vsem lepo zahvalim,” je o razlogih uspeha ob prejetju nagrade povedal direktor OTC oddelka Leka, člana skupine Sandoz, v Rusiji Robert Trnovšek.

* * *

Lek, član skupine Sandoz, je eden od stebrov vodilne globalne generične družbe Sandoz. Deluje kot globalni razvojni center za izdelke in tehnologije, kot globalni proizvodni center za učinkovine in zdravila, kot kompetenčni center za razvoj vertikalno integriranih izdelkov, kot kompetenčni center Sandoza na področju razvoja in proizvodnje biofarmacevtskih izdelkov in kot center oskrbe za trge SVE, JVE in SND, prodaje Slovenije ter prodajnih storitev za globalne Sandozove trge. Lek podpira delovanje Sandoza na njegovi poti postati prva generična farmacevtska družba na svetu. Lekovo srednje- in dolgoročno poslovanje sledi viziji in strategiji Sandoza postati vodilni svetovni generični proizvajalec. Lek zaposluje približno 2820 ljudi in je v letu 2006 dosegel prodajo v višini 904 milijonov USD. Podrobnejše informacije so na voljo na http://www.lek.si.

Sandoz, divizija skupine Novartis, je vodilna družba na svetu na področju generičnih zdravil in ponuja široko paleto visoko kakovostnih, cenovno dostopnih zdravil, ki niso več zaščitena s patenti. Sandoz ima v svojem portfelju več kot 840 učinkovin v več kot 5000 oblikah po vsem svetu. Med njegove ključne skupine zdravil sodijo antibiotiki, zdravila za bolezni in motnje osrednjega živčevja ter zdravila za prebavila, srce in ožilje in različne hormonske terapije. Sandoz razvija, izdeluje in trži ta zdravila, pa tudi posamezne farmacevtske in biotehnološke učinkovine in antiinfektive. Poleg močne organske rasti v zadnjih letih pa je Sandoz opravil tudi vrsto združitev, vključno z družbami Lek (Slovenija), Sabex (Kanada), Hexal (Nemčija) in Eon Labs (ZDA), in zdaj prodaja svoja zdravila v več kot 110 državah. V letu 2006 je imel Sandoz okoli 21.000 zaposlenih po vsem svetu in je dosegel prodajo v višini 6 milijard USD.

Novartis AG (NYSE: NVS) je vodilna družba na svetu, ki izdeluje zdravila za varovanje zdravja, zdravljenje bolezni in izboljšanje počutja. Naš cilj je iznajti, razviti in uspešno prodajati inovativna zdravila za zdravljenje bolnikov, lajšanje njihovega trpljenja in povečanje kakovosti njihovega življenja. Novartis je edina družba, ki ima vodilni položaj tako pri patentiranih zdravilih kot generikih. Ves čas krepimo svoj portfelj zdravil, ki temelji na strateških osnovah rasti na področju inovativnih zdravil, visoko kakovost in cenovno ugodnejše generike ter vodilne blagovne znamke zdravil brez recepta, ki se uporabljajo za samozdravljenje. V letu 2006 so družbe v tej skupini dosegle neto prodajo v višini 37 milijard USD in neto dobiček v višini 7,2 milijarde USD. Približno 5,4 milijarde USD je bilo vloženih v raziskave in razvoj. Skupina Novartis ima sedež v Baslu v Švici, v njenih članicah, ki poslujejo v več kot 140 državah po vsem svetu, pa je zaposlenih približno 101.000 ljudi. Za dodatne informacije obiščite našo spletno stran: http://www.novartis.com.

* * *

V sporočilu za javnost so izjave in napovedi o Lekovem poslovanju v prihodnje. Napovedi obsegajo ocene, oblikovane na podlagi vseh informacij, ki jih imamo trenutno na voljo. Če bi se izkazalo, da so predvidevanja teh napovedi nezanesljiva, bi bili lahko dejanski rezultati poslovanja drugačni od pričakovanih.

Za dodatne informacije se, prosim, obrnite na:
Katarino Klemenc Dinjaški
Korporativno komuniciranje
Lek farmacevtska družba d. d.
telefon: 01 580 22 43
telefaks: 01 580 24 32
komuniciranje.lek@sandoz.com