Od prvega januarja letos Lek Kozmetika d. o. o. samostojno podjetje

Samostojno podjetje Lek Kozmetika ima ambiciozne načrte

23. 1. 2002

Ljubljana, 23. januar – S 1. januarjem 2002 je podjetje Lek Kozmetika d. o. o. začelo poslovati kot samostojna hčerinska družba farmacevtske družbe Lek. Program kozmetike je bil sestavni del Lek d. d. do konca leta 2001, z novim letom pa smo samostojno poslovanje začeli na osnovi triletnega poslovnega načrta, ki ga je pripravila direktorica Cvetana Rijavec.

Skladno z odločitvijo vodstva družbe Lek, da program farmacevtskih izdelkov in učinkovin razvija kot temeljno dejavnost, so se priprave za osamosvojitev kozmetičnega programa začele že v letu 2000. Ključni cilji spremembe so povečati tržno naravnanost programa, večja osredotočenost na programske izzive, uspešnejša prenova izdelkov, odgovornejše upravljanje z viri in večja odgovornost za rezultate. Lek d. d. kot edini ustanovitelj bo novi hčerinski družbi omogočil stabilen začetek poslovanja, Lek Kozmetika d. o. o. pa ostaja do nadaljnjega na naslovu Verovškova 57.

Vizija podjetja je postati največji slovenski dobavitelj kozmetičnih proizvodov za nego obraza in telesa, namenjenih ženski, moškemu in celi družini na trgih srednje in jugovzhodne Evrope, poslanstvo pa proizvodnja in trženje kakovostnih kozmetičnih proizvodov, izdelanih iz preverjenih in zdravju prijaznih sestavin. Najpomembnejše blagovne znamke so Green Line, Amai, Biodent, Vitergin, 48 Medicinska krema za roke in druge. Ključni trgi na katerih delujemo so poleg Slovenije Hrvaška, Bosna in Hercegovina, ZRJ, Rusija, Češka, Slovaška, Ukrajina in Makedonija.

Med glavne strateške cilje smo uvrstili rast prodaje, ki bi bila višja od ocenjene rasti trga kozmetike, zniževanje stroškov, počasnejšo rast števila zaposlenih in investicije v trg v povprečju 10 % od realizacije. Cilje nameravamo doseči z novim pristopom k trgu, bolj agresivnim tržnim komuniciranjem in kadrovskim prestrukturiranjem. S svojimi dobavitelji imamo partnerski odnos. Na trgu iščemo nove strateške povezave, tržimo tudi proste proizvodne zmogljivosti.

“Prepričana sem, da smo v skladu z odločitvijo uprave Lek d. d. našli pravo mesto za Lek Kozmetiko in da bo na osnovi sprejete strategije samostojna poslovna pot Leka Kozmetike uspešna.” je povedala Cvetana Rijavec, direktorica Leka Kozmetike.

V sporočilu za javnost so izjave in napovedi o Lekovem poslovanju v prihodnje. Napovedi obsegajo ocene, ki smo jih oblikovali na podlagi vseh informacij, ki jih imamo trenutno na voljo. Če bi se izkazalo, da so predvidevanja teh napovedi nezanesljiva, bi bili lahko dejanski rezultati poslovanja drugačni od pričakovanih.

***

Za dodatne informacije pokličite (01) 580 22 43 Katarina Klemenc, direktorica službe Korporativno komuniciranje